Gdy Final Fantasy 14Aktualizacja 7.2 – napisane „Poszukiwacze wieczności” -spadnie 25 marca, przyniesie ze sobą wszystkie efektowne treści z gry wieloosobowej gry wieloosobowej, spodziewali się od programistów Square Enix. Ale wśród wszystkich informacji na temat lochów, sprzętu i działań pobocznych w notatkach łatki były również szczegółami dotyczącymi garstki zmian jakości życia, które powinny znacznie poprawić prosty akt odkrywania świata gry.
Według Tłumaczenia społeczności z Najnowszy list od strumienia producentatransmitowane we wczesnych godzinach porannych 14 marca, Final Fantasy 14 Producenci Naoki Yoshida i Toshio Murouchi podzielili się dwoma głównymi korektami, które aktualizacja 7.2 spowoduje sprint i montaż. Zamiast domyślnie z powrotem do normalnej prędkości chodzenia, gdy buff sprintu się zużyje, gracze zamiast tego wejdą do stanu joggingu z prędkością gdzieś pomiędzy chodzeniem a sprintem, o ile pozostają poza walką w bezpiecznych strefach, takich jak miasta i sanktuaria.
Również wspinanie się na pokład Final Fantasy 14 Mocowania nie będą już wymagać od graczy stania w miejscu, w miarę rozwiązywania działań. Przywołanie montażu w obecnej wersji gry zajmuje tylko kilka sekund, ale to krótkie oczekiwanie może wydawać się niezręczne, gdy poruszasz się między lokalizacjami w dużych strefach. Pomyśl o tym, jak różnica między uderzeniem wszystkich zielonych świateł na długim odcinku drogi a koniecznością czekającą na czerwonym każdym bloku. Jasne, ten ostatni cię nie zabije, ale wolisz unikać pętli stop-and-go.
“[It] Zajęło nam tylko 10 lat ”, mówi Yoshida. „Ale my [also] mają 10 lat pamięci mięśni. Przyzwyczaje się do tego. ”
I wreszcie, gdy do dodania nowego trybu eksploracji kosmicznej Final Fantasy 14 22 kwietnia będzie miał przełączalny sprint, który nigdy się nie skończy. Gra Sanktuarium wysp Tryb z aktualizacji 6.2 dostarczył coś podobnego w unikalnej, niskiej zdolności „Sprint Isle Sprint”, ale Sprint Cosmic Exploration jest dla wszystkich intencji i celów nieskończony, umożliwiając graczom powiększenie celu do celu, aby nie martwić się o ponowne powtórzenie wzmocnienia prędkości.
„Nazywamy to Sprint Cosmo” – powiedział najwyraźniej Yoshida.
Square Enix musi jeszcze podać oficjalne szczegóły dotyczące tej aktualizacji 7.2 w języku angielskim, ale jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, co zostało udostępnione podczas porannej japońskiej transmisji, koniecznie sprawdź tłumaczenia społeczności Tutaj.