Apple udostępniło swoją najnowszą reklamę dla swojego popularnego AirPods Pro 2 słuchawki. Jednominutowa reklama wykorzystuje kreatywną wizualizację metropolii, aby pokazać, jak dobrze słuchawki bezprzewodowe blokują dźwięki zewnętrzne dzięki ulepszonej aktywnej redukcji szumów.
Firma Apple udostępniła dziś rano nową reklamę AirPods Pro 2 „Quiet the noise” na swoim kanale YouTube, skupiającą się na poprawie redukcji szumów w porównaniu z oryginalnymi AirPods Pro. Ta funkcja nie jest nowa (ani zmieniona), ale Apple podkreśla ją, ponieważ jest podstawową cechą bardzo popularnych wkładek dousznych.
Nowe AirPods Pro. Do 2x bardziej aktywna redukcja szumów niż w poprzedniej generacji.
Sprytna reklama pokazuje wszelkiego rodzaju ludzi, pojazdy i inne elementy unoszące się w powietrzu wokół miasta, aby pokazać, w jaki sposób funkcja redukcji szumów AirPods Pro 2 zapewnia separację od dźwięków otoczenia. Kiedy jest wyłączony, wszystko zawala się na ziemię z całym słyszalnym zamieszaniem.
Ładnie łącząc się z motywem, którego użył Apple Tkay Maidza cover utworu Pixies „Where is my Mind?”
Wraz z 2x lepszą aktywną redukcją szumów, AirPods Pro 2 mają ulepszone etui ładujące z pętlą na smycz, głośnikiem i funkcją śledzenia Find My, a także przezroczystością adaptacyjną, Bluetooth 5.3, chipem H2 i nie tylko.
Aby bliżej przyjrzeć się AirPods Pro 2 w porównaniu z oryginałem, zobacz nasze pełne porównanie:
FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Więcej.