Age of Empires Mobile wygląda, jakby to działo się naprawdę


Fani Age of Empires wiedzą, że uzyskanie wersji gry na urządzenia mobilne było długim wyzwaniem. Jednak wkrótce ma zostać ujawniony nowy pretendent. World’s Edge ujawniło nowe szczegóły na temat nadchodzącej gry Wiek imperiów na komórkę podczas piątkowej imprezy „Nowy Rok, New Age” i wygląda na to, że gra zawiera większość tego, co można znaleźć w zwykłej wersji na konsole lub komputery PC.

Ta darmowa gra jest tworzona przez TiMi Studio Group, należącą do Tencent, nad którą pracowała Call of Duty na komórkę z Activision, wraz ze studiem World’s Edge, którego właścicielem jest Xbox. Wiek imperiów na komórkę jest już dostępna do rejestracji wstępnej w dniu iOS I Android globalnie. Nie ma jeszcze żadnych informacji na temat daty premiery (chociaż strona iOS podaje, że ma to nastąpić 19 sierpnia), ale oczekuje się, że premiera nastąpi później w 2024 roku.

W ogłoszeniu tak twierdzi Wiek imperiów na komórkę odtworzy wiele elementów rozgrywki znanych fanom, takich jak szybka walka, strategia czasu rzeczywistego, budowanie baz i tryb wieloosobowy PvP online, ale dzięki sterowaniu zoptymalizowanemu pod kątem urządzeń mobilnych gracze będą mogli tworzyć drużyny z wieloma znanymi przywódcami z historii i całej serii Age of Empires, takimi jak Juliusz Cezar, Król Artur, Hannibal, Joanna d’Arc, Kleopatra i nie tylko. Twórcy obiecują, że gracze będą mogli walczyć z mnóstwem innych osób w Internecie — tak jak w zwykłych wersjach (chociaż mogą też grać solo).

„Dorastaliśmy, grając w Age of Empires na naszych komputerach PC i wierzymy, że możemy zaoferować graczom mobilnym nowe, ale równie ekscytujące wrażenia” – powiedział w notatce prasowej Brayden Fan, dyrektor generalny TiMi.

To nie pierwsza próba wydania mobilnej wersji gry przez Microsoft. Jeszcze w czerwcu 2013 rMicrosoft próbował swoich sił w tworzeniu gier mobilnych, a jednym z jego pierwszych projektów była gra mobilna Age of Empires. Licencja na adres IP została udzielona firmie KLabGames, która opracowała darmową wersję na iOS i Androida (a później na Windows Phone, jeśli naprawdę chcesz datować ogłoszenie). To zamieniło się w Age of Empires: Dominacja nad światemktóry został wydany w grudniu 2015 r., ale został zamknięty w listopadzie 2016 r., więc nie przetrwał nawet roku.

Microsoft kilka razy próbował także stworzyć darmową wersję Age of Empires. Po pierwsze, było Wiek imperiów w Internecie, strategiczna gra MMO czasu rzeczywistego, która została wydana w 2011 roku. Można ją było pobrać bezpłatnie, ale zawierała zawartość premium, która nie była uczciwie wyceniona. To, w połączeniu z ogólnym brakiem dostępnej zawartości, sprawiło, że gra była niezrównoważona. Producent wykonawczy Microsoft Studios, Kevin Perry, powiedział podczas przemówienia GDC w 2013 r., że „dobra gra, ale ze złym modelem biznesowym free-to-play,”, więc to też nie trwało długo. Było tam tez Age of Empires: Oblężenie zamku z 2014 roku, która była grą typu tower defence opracowaną specjalnie z myślą o ekranach dotykowych w systemach Windows 8.1 i Windows Phone, choć później trafiła na Androida i iOS. Gra była także darmowa z mikrotransakcjami. Ten działał nieco dłużej niż pozostałe, ale nadal został zamknięty w 2019 roku.

Reklama

Zdjęcie: World’s Edge/Xbox Game Studios

Obecnie dostępna jest dostępna wyłącznie w Chinach gra mobilna na Androida o nazwie Wróć do Imperiumktóry również został opracowany przez TiMi Studio. Wiek imperiów na komórkę będzie podobna do wersji chińskiej, ale w oświadczeniu dla Polygon Fan stwierdził, że są to różne gry dla różnych odbiorców i że w nowszym tytule będzie bezpośrednio zaangażowany World’s Edge; Wróć do Imperium nie.

„Age of Empires Mobile zaoferuje nowe koncepcje i projekty, w tym więcej narracji, zawartość dla jednego gracza, więcej elementów z oryginalnej serii Age of Empires, ulepszone wrażenia dla nowych graczy i znaczne różnice w podstawowej rozgrywce, które, jak przewidujemy, sprawią, że globalni gracze będą zaangażowani przez długi czas czas nadejść” – powiedział. „Będziemy także tworzyć dostosowane do indywidualnych potrzeb działania i wydarzenia w grze dla graczy, aby poczuli, że gra dobrze pasuje do ich lokalnego stylu gry i preferencji”.

Strategia mobilna Microsoftu skupia się ostatnio na umożliwieniu grania w chmurze na smartfonach i tabletach. Jednak z przejęcie Activision BlizzardMicrosoft może teraz korzystać z zasobów firmy King (twórcy Saga Candy Crush), ZeniMax i inne studia, aby wzmocnić tę część swojego portfolio. Zatem przy nowych zasobach, długiej historii niepowodzeń free-to-play i zaangażowaniu studia w sukcesy związane z tworzeniem rozwiązań mobilnych, być może Wiek imperiów na komórkę tym razem się utrzyma.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Chcesz zrobić więcej dzięki AirPods Pro 2? Wypróbuj tych 5 funkcji

Wraz z wprowadzeniem na rynek Apple wprowadziło solidną aktualizację swoich najlepszych bezprzewodowych słuchawek dousznych AirPods Pro 2. Od tego czasu Apple podniosło...

TSMC wprowadzi premię lokalizacyjną dla zagranicznej produkcji chipów

Jako część Dyskusja telefoniczna dotycząca wyników za pierwszy kwartał, jeden z największych producentów półprzewodników, TSMC, ogłosił strategiczne posunięcie polegające na pobieraniu dodatkowej opłaty...

Jurij!!! Film on Ice anulowany po 7 latach produkcji

Długa ciąża Jurij!!! na lodzie film został oficjalnie odwołany. Film został ogłoszony w 2017 roku, choć od tego...
Advertisment