Accenture AI Refinery będzie dostępna na wszystkich platformach chmur publicznych i prywatnych i będzie bezproblemowo integrować się z innymi grupami biznesowymi Accenture, aby przyspieszyć sztuczną inteligencję w ekosystemie SaaS i Cloud AI.
„Dzięki naszej współpracy z firmą NVIDIA wkraczamy w nowe, znaczące możliwości i umożliwiamy naszym klientom pozycję lidera w zakresie wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji jako katalizatora nowych wynalazków” – powiedziała Julie Sweet, prezes i dyrektor generalna Accenture. „Accenture AI Refinery stworzy firmom możliwości ponownego przemyślenia swoich procesów i operacji, odkrycia nowych sposobów pracy i skalowania rozwiązań AI w całym przedsiębiorstwie, aby pomóc w wprowadzaniu ciągłych zmian i tworzeniu wartości”.
„Sztuczna inteligencja usprawni przedsiębiorstwa, umożliwiając im szybsze skalowanie innowacji” – powiedział Jensen Huang, założyciel i dyrektor generalny NVIDIA. „Platforma NVIDIA, AI Refinery firmy Accenture i nasza połączona wiedza specjalistyczna pomogą firmom i narodom przyspieszyć tę transformację, aby zapewnić niespotykaną produktywność i wzrost”.
Accenture NVIDIA Business Group skaluje agentyczną sztuczną inteligencję dla przedsiębiorstw
Nowa grupa biznesowa Accenture NVIDIA przyspieszy rozwój dzięki generatywnej sztucznej inteligencji i pomoże klientom skalować agentyczne systemy sztucznej inteligencji — kolejną granicę sztucznej inteligencji generacji — w celu zapewnienia nowego poziomu produktywności i wzrostu. Tę znaczącą inwestycję będzie wspierało ponad 30 000 specjalistów, którzy przeszli szkolenia na całym świecie, aby pomóc klientom w opracowaniu na nowo procesów i skalowaniu wdrażania sztucznej inteligencji w przedsiębiorstwach.
Systemy agentycznej sztucznej inteligencji stanowią krok naprzód w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji. Zamiast wpisywać przez człowieka monit lub automatyzować istniejące wcześniej kroki biznesowe, agentyczne systemy sztucznej inteligencji mogą działać zgodnie z intencjami użytkownika, tworzyć nowe przepływy pracy i podejmować odpowiednie działania w oparciu o swoje środowisko, co może stworzyć na nowo całe procesy lub funkcje.
Accenture i NVIDIA już pomagają klientom w wdrażaniu i skalowaniu agentycznych systemów sztucznej inteligencji. Na przykład Grupa Indosat ogłosiła wprowadzenie pierwszej suwerennej sztucznej inteligencji w Indonezji, która umożliwia przedsiębiorstwom bezpieczne wdrażanie sztucznej inteligencji, zapewniając jednocześnie zarządzanie danymi i przestrzeganie przepisów. Współpracuje z Accenture w celu tworzenia rozwiązań branżowych w oparciu o centrum danych Indosat, które obejmuje oprogramowanie NVIDIA AI i przyspieszone przetwarzanie danych, w celu wspierania lokalnych przedsiębiorstw. Nowe rozwiązania, skupiające się początkowo na sektorze usług finansowych, oparte na platformie AI Refinery, pomogą indonezyjskim bankom wykorzystać sztuczną inteligencję do zwiększania rentowności, efektywności operacyjnej i zrównoważonego wzrostu na wysoce konkurencyjnym rynku.
Accenture zadebiutuje także nowym rozwiązaniem NVIDIA NIM Agent Blueprint do symulacji floty robotów w wirtualnych obiektach, które integruje oprogramowanie NVIDIA Omniverse, Isaac i Metropolis, aby umożliwić firmom przemysłowym budowanie autonomicznych, obsługiwanych przez roboty fabryk i obiektów definiowanych programowo.
Accenture wykorzysta te nowe możliwości w Eclipse Automation, firmie zajmującej się automatyzacją produkcji należącej do Accenture, aby dostarczać swoim klientom aż o 50% szybsze projekty i skrócić czas cykli o 30%.
Sieć centrów inżynieryjnych AI
W ramach Centrum Zaawansowanej Sztucznej Inteligencji Accenture wprowadza sieć ośrodków dysponujących głębokimi umiejętnościami inżynieryjnymi i możliwościami technicznymi umożliwiającymi wykorzystanie agentycznych systemów sztucznej inteligencji do przekształcania operacji na dużą skalę. Centra te będą skupiać się na wyborze, dostrajaniu i wnioskowaniu na dużą skalę z podstawowych modeli, a wszystkie one stwarzają znaczne wyzwania w zakresie dokładności, kosztów, opóźnień i zgodności w przypadku skalowania rozwoju. Opierając się na istniejących centrach w Mountain View w Kalifornii i Bangalore, Accenture dodaje centra AI Refinery Engineering Hubs w Singapurze, Tokio, Maladze i Londynie.
Accenture stawia na agentyczną sztuczną inteligencję
Oprócz wykorzystania agentycznej sztucznej inteligencji w Eclipse Automation, funkcja marketingowa Accenture integruje platformę AI Refinery z autonomicznymi agentami, aby pomóc w szybszym tworzeniu i prowadzeniu inteligentniejszych kampanii. Spowoduje to zmniejszenie liczby czynności wykonywanych ręcznie o 25–35%, oszczędność kosztów o 6% i oczekuje się, że przyspieszenie wprowadzenia produktu na rynek zwiększy się o 25–55%.