Przeczytaj to śledztwo w sprawie rozrastającego się imperium własnych marek Amazona


Nie jest tajemnicą, że Amazon jest właścicielem wielu własnych marek, które sprzedają wszystko, od niedrogich akcesoriów technicznych (Amazon Basics) po czytniki e-booków (Kindle). Ale… nowe dochodzenie od Znacznik rzuca nowe światło na to, jak duże stało się to imperium, i stawia pewne niepokojące zarzuty dotyczące przewagi, jaką te marki wydają się mieć nad konkurentami zewnętrznymi sprzedającymi na Amazon. To fascynujący raport, który… warte przeczytania.

Na początek, samo ustalenie, ile marek posiada Amazon, jest procesem, który jest wymagany Znacznik do analizy rejestrów publicznych z biura patentów i znaków towarowych USA. Według raportu gigant e-commerce zarejestrował lub jest właścicielem ponad 150 marek, w tym takich, w których ich związek z Amazonem nie jest oczywisty. Ale bardziej niepokojące jest to, że niektóre z tych marek, a także inne, które sprzedają wyłącznie na Amazon, wydają się bez problemu wyprzedzić konkurencję w wynikach wyszukiwania bez uzyskania tak wielu pozytywnych recenzji:

„Markup uznał, że Amazon umieścił płatki Happy Belly Cinnamon Crunch, które otrzymały cztery gwiazdki i 1010 recenzji, na pierwszym miejscu przed płatkami z lepszymi i większą liczbą recenzji, w tym Cap’n Crunch (pięć gwiazdek, 14 069 recenzji), Honey Bunches of Oats (pięć gwiazdek, 5 205 recenzji) i Honey Nut Cheerios (pięć gwiazdek, 11 702 recenzji). Odkurzacz ekskluzywnej marki Amazon Noisz znalazł się na szczycie, wyprzedzając modele Bissell, Eureka i Hoover z wyższymi ocenami i większą liczbą recenzji. A ekskluzywne dla Amazonu buty Concept 3 firmy Skechers uplasowały się na pierwszym miejscu, cztery miejsca przed podobnymi, ale nie wyłącznie butami Amazon Skechers z taką samą liczbą gwiazdek, ale 77 razy większą liczbą recenzji”.

Jeden z byłych pracowników Amazon, z którym rozmawiał Znacznik twierdził, że pracownicy firmy stosowali w przeszłości taktykę zwaną „seeding seeding”, aby dać własnym produktom przewagę nad konkurencją. Chociaż były pracownik, JT Meng, powiedział, że praktyka ustała przed jego odejściem z firmy, powiedział, że pracownicy mogą skutecznie sklonować ranking wyszukiwania konkurenta, aby dać produktom Amazon impuls w momencie wprowadzenia na rynek:

„Meng pracował nad wprowadzeniem na rynek chusteczek dla niemowląt Amazon Elements, które, jak powiedział, zostały zaszczepione podobnymi produktami Huggies, Pampers i innych.

Jak powiedział, sprzedaż wzrosła tak szybko, że jego zespół musiał zaprzestać promowania chusteczek Amazon Elements, aby nie zabrały zbyt dużego udziału w rynku”.

To nie pierwszy raz, kiedy widzieliśmy zarzuty dotyczące tego, jak własne marki Amazon konkurują ze sprzedawcami zewnętrznymi na swojej platformie (Dziennik Wall Streetsprawozdawczość z kwietnia jest dobrym przykładem). Ale ZnacznikAnaliza jest godna uwagi ze względu na szeroki zakres analizowanych produktów, nie wspominając o danych empirycznych zebranych na temat rankingów Amazona. ten pełny raport warto przeczytać obok innych artykułów powstałych w ramach jego pakiet na Amazon.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Pierwszy załogowy start Blue Origin od 2022 r.: gdzie oglądać

Minęło ponad półtora roku, odkąd rakieta New Shepard firmy Blue Origin uległa awarii w trakcie lotu, i ponad dwa lata od ostatniego lotu...

Ten modder udowadnia, że ​​wszystko jest lepsze z podłączonym ekranem GBA SP

Czy kiedykolwiek patrzyłeś na Nintendo DS i pomyślałeś, że byłoby fajniej, gdyby górny ekran został zamieniony na Game Boy Advance SP? A...

Po prostu kupić nowego iPada Pro? Oto 10 akcesoriów, które poprawią wrażenia

To świetny czas na bycie użytkownikiem iPada Pro. The najnowszego iPada Pro model jest wyposażony w najbardziej zaawansowany chip Apple w historii,...
Advertisment