Instagram ograniczy fałszywe wiadomości dotyczące COVID-19 i szczepionek


Instagram ogłosił, że wprowadza rozszerzenie Centrum informacyjne COVID-19 globalnie. Pomoże ludziom uzyskać więcej informacji na temat pandemii od organów ds. Zdrowia bezpośrednio na Instagramie. Pomoże ludziom uzyskać dostęp do wiarygodnych informacji od zaufanych ekspertów w dziedzinie zdrowia w oparciu o ich lokalizację, szczególnie w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Indiach i Chile. Pokaże, kto kwalifikuje się do szczepienia, informacje o profilaktyce od zaufanych organizacji zdrowotnych oraz treści obalające powszechne mity dotyczące szczepień.

Firma twierdzi, że w najbliższych tygodniach doda więcej informacji, które pomogą ludziom dowiedzieć się, gdzie mogą się zaszczepić, ile przypadków zachorowań na COVID-19 w ich okolicy i nie tylko.

Zaczniesz widzieć powiadomienia u góry swojego źródła treści. Instagram przekieruje Cię do nowego Centrum informacyjnego COVID-19, dzięki czemu możesz szybko uzyskać dostęp do wiarygodnych informacji bezpośrednio na Instagramie.

  Zrzut ekranu z Instagrama przedstawiający powiadomienie o skierowaniu ludzi do nowego Centrum informacyjnego COVID-19

W nadchodzących tygodniach aplikacja społecznościowa wprowadzi również nową naklejkę Stories, aby pomóc ludziom. Ma na celu pomóc ludziom w okazywaniu wsparcia i udostępnianiu dokładnych informacji na temat szczepionki COVID-19. Naklejka będzie łączyć ludzi bezpośrednio z Centrum Informacyjnym.

Reklama

Zrzut ekranu z Instagrama etykiety informacyjnej o szczepionkach i COVID-19

Co więcej, Instagram zacznie usuwać posty, jeśli zawierają twierdzenia, które naruszają jego zasady dotyczące COVID-19 i szczepionek. W przypadku postów, które nie zostały obalone przez ekspertów w dziedzinie zdrowia, firma będzie ogólnie stosować etykiety informacyjne dotyczące szczepionek i COVID-19. Etykiety te kierują ludzi do bardziej wiarygodnych informacji od ekspertów w dziedzinie zdrowia, w tym WHO i CDC. Teraz te etykiety zapewnią więcej kontekstu na poziomie posta.

„Nadal rozszerzamy nasze wysiłki, aby zająć się błędnymi informacjami dotyczącymi szczepionek COVID-19, dodając etykiety do postów na Facebooku i Instagramie, które omawiają szczepionki”, napisał Facebook. „Na przykład dodajemy etykietę do postów, które omawiają bezpieczeństwo szczepionek COVID-19, z informacją, że szczepionki COVID-19 przechodzą testy bezpieczeństwa i skuteczności, zanim zostaną zatwierdzone”. Te etykiety są wprowadzane na całym świecie w języku angielskim, hiszpańskim, indonezyjskim, portugalskim, arabskim i francuskim, a firma doda kolejne języki w nadchodzących tygodniach.




Z branżą technologiczną związany jestem od 2014 roku, kiedy to stworzyłem swojego pierwszego bloga. Pracowałem z Digit, jedną z największych publikacji technicznych w Indiach. Obecnie pracuję jako redaktor wiadomości w Pocketnow, gdzie zarabiam na używaniu i pisaniu o najnowocześniejszych technologiach. Możesz skontaktować się ze mną pod adresem [email protected]





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Najlepsze pomysły na prezent na Dzień Matki dla tej wyjątkowej kobiety

Dzień Matki zbliża się wielkimi krokami i wiem, że większość z nas pragnie, aby nasze mamy lub matki naszych dzieci czuły...

Cena karnetu sezonowego MLS spada na pozostałą część sezonu 2024

Ponieważ około jedna trzecia sezonu Major League Soccer 2024 dobiegła końca, Apple obniża cenę Karnet sezonowy MLS pakiet w naturze. Abonament sezonowy to...

Beats Solo Buds już wydają się lepszą ofertą niż AirPods 2

Apple we wtorek wprowadził na rynek nową rodzinę bezprzewodowych słuchawek Beats Solo. Podczas Od dzisiaj można zamawiać w przedsprzedaży Beats Solo 4,...
Advertisment