Nintendo udostępniło oficjalną aplikację Nintendo Store, umożliwiającą większej liczbie fanów dostęp do eShopu na urządzeniach iPhone, iPad i Android. Pięć lat po wprowadzeniu na rynek wyłącznie w Japonii jako „Moje Nintendo”, Nintendo rozszerzyło teraz możliwości iOS i Androida pod nową nazwą na inne regiony, w tym USA, Wielką Brytanię, Kanadę i większość Europy.
Według Sklep z aplikacjami I Sklep Play aukcje, aplikacja Nintendo Store umożliwia użytkownikom przeglądanie i kupowanie konsol Switch 2 i Switch, akcesoriów sprzętowych, gier fizycznych i cyfrowych oraz innych towarów Nintendo. Po wybraniu produktów aplikacja otworzy stronę w domyślnej przeglądarce internetowej Twojego urządzenia, zamiast umożliwiać dokończenie zakupów w aplikacji, ale nadal jest to wygodniejszy sposób uzyskania dostępu do Nintendo eShop w porównaniu do ręcznego odwiedzania witryny sklepu w przeglądarce mobilnej.
Konto Nintendo i identyfikator sieci są wymagane, aby uzyskać dostęp do niektórych funkcji aplikacji, w tym możliwości sprawdzenia historii aktywności w grach, pokazania, w jakie gry grałeś, kiedy i jak długo w nie grałeś. Obejmuje to dane z Switcha i Switcha 2, a także Nintendo 3DS i Wii U, chociaż dwie ostatnie konsole będą pokazywać aktywność w grze tylko do lutego 2020 r. Wcześniej gracze mogli uzyskać dostęp do tych informacji jedynie po skonfigurowaniu kontroli rodzicielskiej.
Inne funkcje obejmują możliwość ustawienia powiadomień push, gdy przedmioty zapisane na Twojej liście życzeń trafią do sprzedaży, a także kanał informacyjny o najnowszych grach i wydarzeniach Nintendo. Aplikacja umożliwia także użytkownikom zdobywanie nagród poprzez meldowanie się w oficjalnych sklepach i na wydarzeniach Nintendo. Jest to najnowsza z kilku aplikacji docelowych, które Nintendo uruchomiło dla swoich usług, dołączając do m.in Muzyka Nintendo i jego Aplikacja do przesyłania wiadomości Nintendo Today.
