Nasza aktualizacja na Halloween nazywa się Breach i nawiązuje do dreszczyku emocji związanego z montażem statków na zamówienie, spacerami w kosmosie, skokami spadochronowymi i duchem społeczności wprowadzonym w Voyagerach. Już dziś można ją pobrać bezpłatnie dla istniejących graczy.
Wyprawa Naruszeniowa
W Breach gracze będą przemierzać opuszczony i opuszczony wszechświat, a podczas swoich podróży napotkają porzucone pozostałości nieszczęsnych statków korwetowych, wszystkie gotowe do przeszukania modułów statków, które można dodać do arsenału służącego do budowania korwet.
Wydobycie tych wraków przyniesie szereg elementów korwety, w tym rzadkie części pionowe, które odblokują zupełnie nową gamę konfiguracji konstrukcyjnych dla bardziej kreatywnych projektantów.
Wśród ekskluzywnych nagród za wyprawę znajduje się także zestaw modułów o tematyce Atlas dla tych, którzy chcą zademonstrować swoją lojalność wobec wszechwidzącej istoty.
Klejnotem w koronie tych wraków jest Fireship Arcadia, którego losy poznasz w trakcie wyprawy przez Breach. Będziesz jednak musiał stawić czoła swoim lękom i dokonać skoku wiary w ciemność, spacerując w przestrzeni kosmicznej przez te niesamowite systemy, aby zebrać ich unikalne pozostałości.
Upiorna Ekspedycja Wyłomu obejmuje ciemniejszą stronę wszechświata i przyciągnie także najodważniejszych Podróżników do złowieszczych i egzotycznych układów słonecznych z fioletowymi gwiazdami, które gracze po raz pierwszy dostrzegli w II części Mistrzostw w styczniu. Szczególnie złe przeczucia mają planety w tych układach ze względu na ich głębokie, głębinowe oceany, nieziemskie byty oraz notorycznie imponujące i lotne gazowe giganty.
Ekspedycja Breach rozpoczyna się dzisiaj i potrwa około trzech tygodni.
Kosmiczny wrak
W odległych zakątkach kosmosu można teraz spotkać i uratować wraki korwet. Wejdź w stan nieważkości, aby zbadać te puste kadłuby i użyj lasera wielofunkcyjnego, aby zdemontować ich cenne moduły, a następnie wykorzystaj ten złom do budowy wymarzonego statku w warsztacie Corvette.
Nowe moduły Corvette
Znaczną liczbę nowych modułów korwet można teraz odzyskać z wraków korwet znajdujących się w głębokim kosmosie i hałd planetarnych. Należą do nich nowe podwozie, tarcze, broń, złącza i szereg bardzo poszukiwanych modułów w kształcie klina, które umożliwiają ogromną różnorodność kreatywnych i skomplikowanych konstrukcji korwet.
Jakość życia
Oprócz pakietu poprawek, ulepszeń i nowych funkcji zawartych w dzisiejszej aktualizacji, zespół No Man’s Sky ciężko pracował nad udoskonaleniem Voyagerów od ich premiery w sierpniu. Warto zauważyć, że znacznie ulepszono przyciąganie, kolizje są trwalsze, a warsztat Corvette oferuje teraz opcję zastosowania palety kolorów do całej korwety. Nigdy nie było lepszego momentu na zbudowanie korwety!
Oto najnowsze informacje o łatce 6.10 i możesz to zrobić Sprawdź szczegółowe informacje na temat aktualizacji Expedition Twenty: Breach na oficjalnej stronie internetowej.
POPRAWKI BŁĘDÓW I QOL
- Naprawiono błąd, który mógł powodować wyrzucenie gracza w przestrzeń, jeśli znajdował się na wewnętrznych schodach korwety, gdy napęd impulsowy był aktywny.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał anulowanie autopilota „bieżącej ścieżki lotu” korwety, gdy statek zbliżył się do dużego obiektu, takiego jak stacja kosmiczna.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający opuszczenie fotela pilota korwety na stacji kosmicznej i anomalię kosmiczną podczas korzystania z szybkiego menu w rzeczywistości wirtualnej.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poruszanie się po schodach w korwetach przy użyciu ruchu teleportacyjnego VR.
- Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe ustawienie broni względem celownika podczas lotu korwetą w pierwszej osobie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że teleporter korwety nie znikał po wylądowaniu korwety na powierzchni planety.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować nieprawidłowe zachowanie wody podczas teleportacji z korwety do wody.
- Naprawiono błąd powodujący, że nowo zmontowane korwety pojawiały się w niewłaściwej skali, jeśli w pobliżu zacumowana była inna posiadana Corvette.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować zablokowanie wewnętrznych drzwi korwety.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał modułowi wyrzutni torped korwety prawidłowe zainstalowanie broni Wyrzutnia rakiet.
- Naprawiono wyświetlanie niektórych modułów konstrukcyjnych korwety w kategorii dekoracji zewnętrznych w menu budowy.
- Naprawiono rzadki błąd, który mógł powodować zastępowanie danych zespołu korwety danymi bazy planetarnej.
- Poprawiono rozmieszczenie statków klasy korweta podczas teleportacji do osady z korwetą jako statkiem głównym.
- Poprawiono zachowanie pływających egzotycznych stworzeń, szczególnie w odpowiedzi na oferowane Pelety Stworzeń.
- Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać biologicznym potworom znajdującym się na opuszczonych frachtowcach agresywne reagowanie na pobliskich Podróżników.
- Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać pojawienie się na planetach niektórych odmian niebezpiecznej flory.
- Naprawiono problem związany z czasem, który mógł powodować zablokowanie pożądanego poziomu gracza podczas używania napędu impulsowego do opuszczenia atmosfery planetarnej.
- Naprawiono błąd, który powodował, że silniki odrzutowe głównego statku były używane do obliczeń paliwa do startu podczas próby przywołania innych statków z Szybkiego menu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że rafinerzy resetowali żądaną wartość wyjściową do maksimum po rozpoczęciu rafinacji.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał automatyczne uruchomienie Osobistego Uszlachetniacza po włożeniu substancji wejściowej z ekranu Ekwipunku.
- Poprawiono komunikat o błędzie podczas próby zainstalowania zduplikowanej technologii w ekwipunku.
- Naprawiono błąd powodujący słyszenie deszczu, gdy ktoś stał wewnątrz korwety.
- Naprawiono błąd, który mógł uniemożliwiać rozpoczęcie samouczka montażu Corvette w opuszczonych układach gwiezdnych.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że stacje ulepszeń egzoszkieletu traciły monit o interakcję po jednorazowym użyciu, szczególnie w trybie opuszczonym.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować mylący tekst instruktażowy podczas misji wymagających planet o ekstremalnych warunkach pogodowych.
- Naprawiono błąd powodujący niepotrzebne utrzymywanie się niektórych znaczników podczas misji wykopaliskowych i eksterminacji roślin z radaru misji Corvette.
- Naprawiono szereg drobnych niespójności w komunikatach w misjach wymagających od gracza przygotowania składników w procesorze składników odżywczych.
SZTUKA I WIZUALIZACJE
- Naprawiono błąd, który mógł powodować nagłe pojawianie się i znikanie dużych fal na powierzchni wody.
- Poprawione przejścia oświetlenia podczas zmiany otoczenia – szczególnie podczas wypaczania pomiędzy układami słonecznymi, podczas wchodzenia lub wychodzenia z atmosfery planetarnej lub podczas przemieszczania się pomiędzy lokalizacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- Naprawiono kilka drobnych wizualnych „szwów” w oświetleniu.
- Poprawiono wygląd holograficznych podglądów modułów korwety podczas montażu korwety.
- Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe renderowanie statku Boundary Herald.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie plecaka odrzutowego na ekranie ekwipunku podczas korzystania z widoku z kamery pierwszoosobowej.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał renderowanie niektórych odmian stworzeń wodnych na stronie Odkrycia.
- Naprawiono szereg drobnych problemów wizualnych i kolizyjnych z modułami korwety.
- Poprawiono wygląd modułów korwety oglądanych z daleka.
- Poprawiono ikony na wielu modułach korwet.
- Poprawiono zderzenie kilku ciekawostek planetarnych, takich jak duże grzyby.
- Naprawiono brakującą kolizję, która umożliwiała przejście przez tyły niektórych hangarów frachtowców.
- Naprawiono szereg problemów, które mogły uniemożliwiać umieszczanie naklejek na modułach Corvette.
WEJŚCIE
- Włączono wejście Steam na komputerze Mac.
- Naprawiono problem występujący wyłącznie na platformie Steam, który mógł powodować zmianę powiązań kontrolera lub brak reakcji przy pierwszym uruchomieniu po aktualizacji gry.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający pakowanie odrzutowe, gdy Manipulator Terenu był w trybie tworzenia.
Interfejs użytkownika
- Poprawiono czytelność kilku elementów interfejsu użytkownika.
- Naprawiono problem nakładania się interfejsu użytkownika w menu handlu Corvette, który mógł powodować aktywację przycisku „Złóż ofertę” podczas wybierania części do wymiany.
- Naprawiono błąd, który powodował, że znaczniki innych graczy w sesji wieloosobowej pojawiały się u ich stóp, a nie nad ich głowami.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający wyświetlanie dodatkowych przepisów w Katalogu.
- Naprawiono rzadki błąd, który mógł powodować pojawienie się nieprawidłowego interfejsu użytkownika podczas wchłaniania fragmentu pamięci w celu rozszerzenia miejsc w ekwipunku.
STABILNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ
- Naprawiono awarię, która mogła wystąpić na Corvette z dużą liczbą dołączonej broni.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować zawieszanie się podczas otwierania drzwi śluzy w opuszczonym frachtowcu.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować zawieszenie się podczas skoku frachtowcem przez centrum galaktyki.
- Naprawiono problem, który mógł powodować blokadę programową podczas otwierania menu części korwety, gdy okno dialogowe było otwarte.
- Wprowadzono szereg optymalizacji silnika w celu poprawy wydajności, szczególnie podczas renderowania skomplikowanych obiektów, takich jak korwety.
- Wprowadzono szereg optymalizacji oświetlenia w celu poprawy wydajności.
- Wprowadzono szereg optymalizacji i ulepszeń wydajności na Nintendo Switch.
