Kierownictwo Salesforce w Wielkiej Brytanii: Agentforce zaczyna wprowadzać nowe formy biznesowe


Według dyrektora naczelnego kraju Zahry Bahrololoumi i dyrektora ds. technicznych Paula O’Sullivana klienci Salesforce w Wielkiej Brytanii zaczynają rozwijać nowe strumienie biznesowe w oparciu o technologię agentową dostawcy.

W Dreamforce w San Francisco dyrektorzy opowiedzieli grupie brytyjskich dziennikarzy, w jaki sposób firma współpracuje z klientami, aby wykorzystać ostatnią falę agentyczna sztuczna inteligencja technologia.

Bahrololoumi stwierdziła, że ​​należy zauważyć, że Wielka Brytania jest trzecim co do wielkości rynkiem sztucznej inteligencji, po USA i Chinach, i dodała, że ​​jest dumna z zlokalizowanego w Londynie Centrum AI Salesforce, uruchomione w 2024 roku.

„Pamiętajcie, że powstanie tego Centrum AI miało być punktem odniesienia dla społeczności – dla naszych klientów, decydentów, sektora rządowego i edukacyjnego – i miało to odzwierciedlać nasze zaangażowanie w inwestowanie w umiejętności i rozwój potencjału” – powiedziała.

„To był dla nas duży sukces, a jedną z najbardziej znaczących rzeczy było to, że pozwoliło nam to opierać się na jednym z przejęć, których dokonaliśmy, Convergence.ai. Zatem po raz pierwszy dysponujemy możliwościami inżynieryjnymi oraz badawczo-rozwojowymi poza Ameryką Północną, lokalnie w regionie. Dzięki temu możemy obsługiwać nie tylko Wielką Brytanię, ale także szerszy region EMEA, a to… coś, czego nigdy wcześniej nie mieliśmy”.

Bahrololoumi zwrócił uwagę na kilku klientów w Wielkiej Brytanii, dla których Agentforce okazał się istotny. Jeden jest Formuła 1w którym stwierdziła, że ​​przenoszą zaangażowanie fanów „na wyższy poziom i pozwalają im zarabiać na kontaktach z fanami w danej chwili”.

Reklama

„Rozmawiałem ze Stefano [Domenicali]dyrektor generalny Formuły 1, wczoraj i najbardziej podekscytowany jest: [real-time] agent, który jest w stanie wyjaśnić zasady Formuły 1” – powiedziała. „Najczęściej wpisywanym w Google hasłem, gdy jest wyścig i jest spór, jest pytanie: „Jakie są zasady i jaka jest procedura?”, a agent będzie w stanie odpowiedzieć na to pytanie w tej chwili”.

Heathrow to kolejny znany klient Salesforcea Bahrololoumi stwierdziło, że obecnie ich wirtualny agent obsługi klienta zgłasza 95% dokładności, co jest „wybitnie porównywalne” z błędem ludzkim.

Powiedziała, że ​​istnieją klienci, których przypadki użycia wykraczają poza podstawową domenę Salesforce, jaką jest obsługa klienta i sprzedaż, oraz poza „wydeptaną ścieżką” automatyzacji powtarzalnych zadań, aby uwolnić pracowników od pracy o wyższej wartości: „Historycznie dominowaliśmy w obszarze front-office, ale współpracujemy z bardzo dużą globalną firmą, której misją jest posiadanie zerowych operacji [ZeroOps] zdolność.”

„Połączenie sztucznej inteligencji z robotyką i technologią operacyjną w naszym środowisku fizycznym będzie kolejnym ważnym rozdziałem”

Zahra Bahrololoumi, Salesforce

ZeroOps oznacza w pełni zautomatyzowane ramy operacyjne dla procesów IT lub biznesowych, eliminujące potrzebę interwencji człowieka. Bahrololoumi odniósł się również do banku inwestycyjnego, który chce skrócić czas spędzany z klientami na etapach zaangażowania przed i po spotkaniu, co jest bardzo istotne dla bankierów.

„Inny przykład, który jeszcze nie został wprowadzony, dotyczy bardzo dużej firmy z branży energetycznej i użyteczności publicznej, która ma dobrze wydeptane, wysoce zautomatyzowane możliwości świadczenia usług, ale nie ma jednolitego obrazu klienta, który umożliwiałby jej sprzedaż krzyżową i dodatkową w ramach różnych ofert” – powiedział Bahrololoumi.

Powiedziała, że ​​partnerstwa w zakresie outsourcingu procesów biznesowych będą żyznym polem do zastosowania agentycznej sztucznej inteligencji poza tradycyjnym głównym obszarem Salesforce.

W tym samym wywiadzie Paul O’Sullivan poczynił podobną uwagę w odniesieniu do „rozmów między agentami”, twierdząc, że mają oni „ścieżkę dojrzałości” dla swoich klientów.

„Etap zerowy to brak agentów” – dodał. “Etap pierwszy to pojedynczy agent, jedno zadanie. Etap drugi to agent wielozarządowy, który może pracować w biurze, w biurze i na zapleczu. Następny etap to rozmowy między agentami. “

Powiedział, że rozmawiał z dwoma klientami, którzy „obaj niezależnie” chcą to zbadać: „Oznacza to możliwość połączenia tych dwóch firm. Dwóch agentów z odpowiednich organizacji rozmawiałoby ze sobą, aby zaoferować im nowy model sprzedaży i dystrybucji”.

„Oni już współpracują, obaj są sobie znanymi podmiotami, ale nie zapylają się krzyżowo, a teraz pokazaliśmy im, jak mogą odblokować wykładniczy wzrost, zachęcając tych agentów do komunikowania się ze sobą i generowania nowych przychodów”.

Bahrololoumi wyraził pogląd, który również został przedstawiony na Konferencja London Agentforce World Tour w Londynie w czerwcu 2025, że potencjał sztucznej inteligencji jest większy niż Internetu, dodając: „Połączenie sztucznej inteligencji z robotyką i technologią operacyjną w naszym środowisku fizycznym będzie kolejnym ważnym rozdziałem”.

I tak jak gospodarka internetowa przetrwała boom i upadek dotcomów, tak samo będzie z każdym możliwym pęknięciem bańki AI. „Musimy przez to przechodzić w każdym cyklu innowacji” – dodał Bahrololoumi. “Dostosowujemy się i dostosowujemy, a sztuczna inteligencja jest teraz wbudowana. Nie sądzę, żebyśmy cofnęli się. Ludzie, którzy odniosą sukces, to ci, którzy będą pracować z sztuczną inteligencją w sposób odpowiedzialny. To najważniejsza uwaga, jaką chciałbym poruszyć. “



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Omówienie aplikacji niezależnej: „Auvio” umożliwia tworzenie niekończących się krajobrazów dźwiękowych na iPhonie

Witamy w Prezentacja aplikacji niezależnych. To cotygodniowa seria 9to5Mac, w której prezentujemy najnowsze aplikacje ze świata niezależnych aplikacji. Jeśli jesteś programistą i chcesz,...

PSA: Jeśli nie podoba Ci się nowa aplikacja Preview na iOS 26, istnieje łatwe rozwiązanie tego problemu

Z iOS 26, Apple wprowadził nową aplikację na iPhonie i iPadzie: podgląd. Ta aplikacja jest dostępna na komputerze Mac od dłuższego czasu i...

Sezon 3 Peacemaker może nie powstać. Oto dlaczego jest to ogromny błąd.

Drugi sezon Rozjemca dobiegł końca i jakimś cudem, wbrew wszystkiemu, był nawet lepszy niż sezon 1. Co więcej, stworzyło to kilka ogromne cliffhangery...
Advertisment