Studio Become Human będzie grać w trybie wieloosobowym w Spellcaster Chronicles



Quantic Dream, studio, które wyprodukowało Detroit: Zostań człowiekiem i pracuje nad Gwiezdne Wojny: Zaćmieniezmierza w nowym, odważnym kierunku wraz z następną grą, Kroniki czarowników. Zamiast opartej na narracji gry dla jednego gracza, która rozsławiła studio, Czarownicy to darmowa, magiczna bijatyka 3 na 3, której celem jest połączenie akcji i strategii z perspektywy trzeciej osoby.

Gracze będą dowodzić czarownikami kierowanymi przez różne archetypy, takie jak czołgi lub wsparcie, strategicznie budując talię ruchów z listy ponad 50 zaklęć i wezwań. Gracze wybiorą także Tytana – ogromne stworzenia, które z łatwością mogą zmienić wynik bitwy – jako swego rodzaju kartę atutową, chociaż ogólna siła synergii talii drużyny leży w większości. Czarodzieje mogą także swobodnie latać po arenie, dodając element mobilności rzadko spotykany w tym gatunku.

Studia znane ze swojej umiejętności opowiadania historii przestawiające się na tryb wieloosobowy stały się historią aż nazbyt dobrze znaną graczom — dopiero w zeszłym roku reputacja Rocksteady mocno ucierpiała z powodu Legion samobójców: Zabij Ligę Sprawiedliwościi wydaje się, że Remedy Entertainment coś przegapiło FBC: Przełamanie ognia. Całkowite odrzucenie byłoby jednak niesprawiedliwe Czarownicy po prostu dlatego, że jest to taki zwrot w stosunku do poprzednich projektów Quantic Dream. Przyczepa robi pokazać potencjał szybkiej i chaotycznej zabawy, a twórcy twierdzą, że pozostanie wierna narracyjnym korzeniom studia.

W oświadczeniu prasowym powiedział założyciel i prezes Quantic Dream David Cage Osoby rzucające zaklęcia:

Projekt ten odzwierciedla twórczego ducha i ambicje techniczne, którymi Quantic Dream kierował się przez prawie trzy dekady. Chcieliśmy ożywić nową formę rozgrywki, łączącą akcję i strategię, jednocześnie eksplorując narrację kierowaną przez społeczność. Była to eksploracja odważnych pomysłów, szansa na rozszerzenie się na doświadczenia społecznościowe i wieloosobowe oraz przygoda, którą podzielił się nowy utalentowany zespół ekspertów z naszych studiów w Paryżu i Montrealu, który powołał do życia ten oryginalny wszechświat.

Choć szczegóły są obecnie nieco niejasne, koncepcja zbiorowej narracji społecznościowej jest intrygująca, a reżyser gry Gregorie Diaconu nazywa ją „wspólnym, żywym światem”. Zdaniem Dianconu, Czarownicy będzie mieć zarówno „pętlę rdzenia” – bitwy wieloosobowe – jak i „pętlę makro”, czyli wspólne doświadczenie narracyjne.

Reklama

Cage zdaje sobie sprawę, że ten nowy projekt może wywołać zamieszanie, stwierdzając w: Kwantowy sen post na blogu: „Ten nowy tytuł może zaskoczyć naszych fanów, ponieważ bardzo różni się od tego, co zrobiliśmy do tej pory. Jednak podejmowanie ryzyka, rzucanie sobie wyzwań, odkrywanie nowych sposobów grania i opowiadania historii oraz próbowanie tego, co wydaje się niemożliwe, zawsze było częścią naszego DNA”. Wokół gry wciąż pozostaje wiele pytań, ale być może wkrótce otrzymamy na nie odpowiedzi.

Zespół z tyłu Czarownicy Kroniki zaoferuje bardziej szczegółowe spojrzenie na tytuł podczas TwitchCon w San Diego, z rozgrywką na żywo i pytaniami i odpowiedziami dla twórców zaplanowanymi od 11:30 do 18:30 czasu PDT na stronie Twitchowy kanał LAN. Zamknięta wersja beta gry ma zostać udostępniona na komputery PC z systemem Windows pod koniec tego roku. Można się do niej zapisać na stronie strona internetowa gry.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Oto najlepsze oferty nowych MacBooków w tej chwili: opcje zaczynające się od 599 USD

W erze Apple Silicon MacBooki stały się tańsze niż kiedykolwiek wcześniej – a nowe modele zaczynają się od już od 599 dolarów. W...

Nowy chip M5 firmy Apple rywalizuje z M1 Ultra we wczesnych testach porównawczych

Na początku tego tygodnia Apple zaprezentowało trzy nowe produkty z chipem M5, zbudowanym w procesie 3 nm trzeciej generacji. Chociaż obecnie jest to...

Wszystkie lokalizacje Mega Ewolucji i Mega Kamieni w Pokémon Legends: ZA

W Legendy Pokémon: ZA, Mega ewolucje to jedna z głównych cech, ponieważ wiele Pokémonów jest zdolnych do Mega Ewolucji, a jest to mechanika,...
Advertisment