MSI wyjaśnia: GeForce RTX 5090 nie jest oficjalnie sprzedawany w Chinach; Jednostki nieautoryzowane zidentyfikowane jako import równoległy


Firma MSI zwróciła uwagę na pogłoski w Internecie twierdzące, że GeForce RTX 5090 jest w sprzedaży w Chinach, powodując zamieszanie na rynku. Wyjaśniamy, że firma MSI nigdy oficjalnie nie sprzedawała ani nie dystrybuowała GeForce RTX 5090 w Chinach. Wszelkie jednostki znalezione lokalnie nie pochodzą z kanałów autoryzowanych przez MSI i zostały wprowadzone w drodze nieautoryzowanej dystrybucji niezwiązanej z naszą polityką sprzedaży.

Ściśle przestrzegamy międzynarodowych przepisów i regionalnych ram autoryzacji firmy NVIDIA. Karta GeForce RTX 5090 jest dostępna wyłącznie w obu Amerykach, Europie i na wybranych rynkach Azji i Pacyfiku. W Chinach firma MSI oferuje wyłącznie karty GeForce RTX 5090 D i GeForce RTX 5090 D V2 – wersje zaprojektowane tak, aby spełniać lokalne wymagania prawne. Wszelkie jednostki RTX 5090 pojawiające się w Chinach można zatem wyraźnie zidentyfikować jako dostawę nieoficjalną.

Nasze globalne śledzenie numerów seryjnych pokazuje, że produkty te pochodzą głównie z zagranicznych rynków detalicznych i są importowane przez nieautoryzowanych dystrybutorów lub sprzedawców równoległymi kanałami. Znajdują się one poza oficjalnym łańcuchem dostaw MSI, nie zostały zweryfikowane pod względem źródła i sposobu postępowania oraz nie są objęte naszymi zasadami kontroli jakości ani gwarancją.

Przypominamy konsumentom, że produkty zakupione nieoficjalnymi kanałami mogły zostać odsprzedane lub zmodyfikowane i nie podlegają gwarancji MSI, usługom naprawczym ani wsparciu technicznemu w Chinach. Aby zapewnić autentyczność i ochronę, klienci powinni kupować wyłącznie u autoryzowanych partnerów MSI.

MSI zobowiązuje się do przestrzegania integralności marki i porządku rynkowego i nie będzie tolerować dezinformacji wprowadzającej konsumentów w błąd. Zachęcamy media i społeczności internetowe do weryfikacji faktów przed udostępnieniem. Patrząc w przyszłość, będziemy nadal wzmacniać zarządzanie kanałami i identyfikowalność produktów oraz współpracować z partnerami międzynarodowymi, aby zapobiegać nieautoryzowanej dystrybucji, podejmując w razie potrzeby dodatkowe środki w celu ochrony reputacji marki i praw konsumentów.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

X uruchamia rynek nieaktywnych uchwytów

Użytkownicy Premium Plus i Premium Business będą wkrótce mogli przeglądać i żądać nieaktywnych nazw użytkowników w serwisie X Obsługuj rynek. Uchwyty zostaną podzielone...

W Resident Evil Survival Unit chodzi przede wszystkim o obsługę fanów

Seria Resident Evil powróciła do świetności, odkąd Ethan Winters zjadł smaczny posiłek z Bakersami w Resident Evil 7 zagrożenie biologiczne. Przed wydaniem RE9...

Faustowski remake Brendana Frasera to godna powtórka na Halloween

Chociaż Halloween często kojarzy się z przerażeniem i makabrą, jest to także czas czarnej komedii i wisielczego humoru. Wchodzi Harold Ramis Oszołomionyz udziałem...
Advertisment