Ambitny tryb bohatera Overwatch 2 został usunięty, aby skupić się na grze na żywo


Overwatch 2Długo oczekiwany tryb PvE z misjami bohaterskimi już nie istnieje. W transmisji na żywo dla deweloperów dyrektor gry Aaron Keller powiedział, że zespół anuluje misje bohaterów oparte na PvE na rzecz kontynuowania sezonowych wydarzeń skupionych na fabule.

Kiedy Blizzard po raz pierwszy ogłosił Overwatch 2twórcy drażnili się, że gra będzie miała dwa tryby kampanii PvE w sąsiedztwie tradycyjnych trybów rywalizacji.

W zapowiedzi prezentacji Overwatch 2 podczas Blizzcon 2019 były dyrektor gry, Jeff Kaplan, mówił o misjach bohaterów i misjach fabularnych, które obejmowały elementy PvE gry i napędzały narrację gry. Misje fabularne byłyby podobne do wydarzeń fabularnych oryginału Overwatch już miałem. Gracze grupowaliby się i walczyli z wrogami kontrolowanymi przez sztuczną inteligencję zamiast drużyn innych graczy. Tego rodzaju misje obejmowałyby albo Overwatch 2to ogólna historia sposób Powstanie, ZemstaI Powstanie burzy wkopane w wydarzenia w oryginale Overwatch lub bądź fantastycznymi historiami pobocznymi na zewnątrz Overwatch kanon jak wydarzenie Halloween Zemsta Złomensteina. Te misje fabularne byłyby również sezonowe, zmieniając się co kilka miesięcy.

Misje bohaterów zostały jednak przedstawione jako ten zawsze dostępny, zawsze powtarzalny tryb, który zawierał drzewka talentów, które dawały bohaterom różne wzmocnienia, nadając tej części gry więcej cech RPG.

„Ze wszystkim, czego dowiedzieliśmy się o obsłudze tej gry” — powiedział producent wykonawczy Jared Neuss. „To jasne, że nie możemy zrealizować tej oryginalnej wizji PvE, która została pokazana w 2019 roku”.

Po Overwatch 2 ogłoszono, gra weszła w coś w rodzaju „martwej strefy”, w której nie pojawiały się żadne nowe treści, poza skórkami i odświeżonymi wydarzeniami świątecznymi. Mimo że nowa gra była w przygotowaniu, gracze zaczęli odchodzić od oryginału Overwatch. Przed premierą gry w 2022 roku Keller wypuścił obiecujący film stały rytm wydań i nowych treści więc gracze nigdy więcej nie musieliby czekać latami między nowymi bohaterami lub wydarzeniami.

Reklama

W rozmowie z GameSpotNeuss i Keller omówili szczegółowo przyczyny anulowania trybów bohatera, mówiąc o tym, jak trzeba było odciągnąć programistów od gry na żywo, aby stworzyć misję bohatera PvE zgodnie z pierwotnym zamysłem i jak to nie pasowałoby do zaangażowanie zespołu w utrzymanie świeżości i ekscytacji gry.

W rzeczywistości to, na co patrzyliśmy, polegało na prowadzeniu dwóch oddzielnych gier w tym samym czasie z zestawem bohaterów jako elementem, który jest dzielony między nimi. A gdy zaczęliśmy się w to zagłębiać — oczywiście nasi gracze mogli zdawać sobie sprawę, że odciągamy uwagę od gry na żywo — ale po prostu nie wyglądało na to, żeby istniała ostateczna data końcowa, kiedy w końcu będziemy mogli umieścić ten znaczek [it], lub ta data końcowa była oddalona o wiele lat i nie wydawało się nam, żebyśmy mogli robić to naszym graczom lub moglibyśmy robić to grze na żywo, którą prowadziliśmy. I właśnie wtedy wykorzystaliśmy ten moment, aby zmienić strategię i umieścić wszystko w grze na żywo.

Utrata misji bohatera to duży kłopot, ale Overwatch 2 PvE nie zniknęło całkowicie. Misje fabularne były tradycyjnymi wydarzeniami w obu grach, a twórcy to udostępnili Overwatch 2pierwsze duże wydarzenie fabularne nadchodzi w sezonie 6.

Ponadto transmisja na żywo nie koncentrowała się wyłącznie na PvE. Neuss i Keller podzielili się także resztą mapy drogowej na rok 2023, która zawiera nowych bohaterów wsparcia i czołgów, powrót wydarzenia Letnie Igrzyska oraz równie oczekiwane nadejście warsztat twórcy.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Użytkownicy Apple tracą dostęp do swoich identyfikatorów Apple ID bez żadnego wyjaśnienia

Wydaje się, że dziś wieczorem coraz bardziej powszechna jest awaria Apple ID, która dotyka użytkowników Apple. Wiele osób w mediach społecznościowych twierdzi,...

Czasem nie ma nic złego w przyznaniu się do błędu, Apple

Apple ma problem z przyznaniem się do błędu. W marketingu firmy zawsze chodziło o doskonałość, a przyznanie się, że coś jest nie...

Dlaczego Xenomorph z Alien jest wciąż idealnym złoczyńcą science-fiction

Ta funkcja w Ridley Scott Obcy a franczyza, którą uruchomiła, została pierwotnie opublikowana jako część pakiet poświęcony najbardziej ukochanym złoczyńcom science...
Advertisment