40. edycja High End Show bije wszelkie rekordy


Według High End Society, wystawa High End 2023 w Monachium była wyjątkowym sukcesem, z uznaniem ze strony uczestników i wystawców. Organizatorzy ocenili teraz wyniki i potwierdzili wyjątkowy wpływ targów High End 2023, które zakończyły się w niedzielę i przyciągnęły międzynarodową publiczność do MOC Event Center w Monachium w dniach 18-21 maja. Międzynarodowe targi Parts Supply Show (IPS) B2B pokazu został potwierdzony jako model do rozbudowy w przyszłości.

Według High End Society, wystawa High End 2023 w Monachium była wyjątkowym sukcesem, z uznaniem ze strony uczestników i wystawców. Organizatorzy ocenili teraz wyniki i potwierdzili wyjątkowy wpływ targów High End 2023, które zakończyły się w niedzielę i przyciągnęły międzynarodową publiczność do MOC Event Center w Monachium w dniach 18-21 maja. Międzynarodowe targi Parts Supply Show (IPS) B2B pokazu został potwierdzony jako model do rozbudowy w przyszłości.

Wypełnione do ostatniego metra kwadratowego hale, wypełnione po brzegi atrium i sale konferencyjne oraz zalane naturalnym światłem nowe Centrum Prasowe w Atrium 2 sprawiły, że 40. edycja targów High End zakończyła się sukcesem pod każdym względem. W sumie 22 137 gości z około 100 różnych krajów wzięło udział w największych na świecie konsumenckich targach audio, aby dowiedzieć się o nowych produktach i innowacjach od 550 wystawców, reprezentujących ponad 1000 marek z 54 krajów. Była to najwyższa liczba odwiedzających w historii High Endu. Targi High End zgromadziły 551 wystawców i odwiedziło je 21 180 gości w 2019 r., z 530 wystawcami i 19 899 zwiedzającymi w 2018 r.

Wynik znacznie przerósł oczekiwania organizatora imprezy, firmy High End Society Service GmbH. Obok mnóstwa pozytywnych opinii osób zaangażowanych w targi, liczby te podkreślają fakt, że to jubileuszowe wydarzenie było największym sukcesem w historii. Pokazują również, że ponowne rozszerzenie programu na dwa dni B2B po udanym wykonaniu tego w 2022 r. zostało bardzo dobrze przyjęte w branży.

Podczas gdy goście branżowi stanowili około 38 procent wszystkich odwiedzających w 2019 r., stanowili prawie połowę wszystkich gości na targach High End 2023, które przyjęły 10 748 gości branżowych w porównaniu do 10 860 gości, gdy były otwarte dla ogółu społeczeństwa. Dołączyło do nich łącznie 529 przedstawicieli mediów z 43 krajów relacjonujących najważniejsze na świecie targi audio.

 

Reklama

Targi High End 2023 były pełne aktywności, charakteryzującej się urzekającą, pozytywną i emocjonalną atmosferą. Zgodnie z opiniami otrzymanymi od dyrektora zarządzającego Stefana Dreischärfa i jego zespołu, było to najlepsze i najwspanialsze show, jakie kiedykolwiek prowadzili. „Odzew na tegoroczny pokaz jest naprawdę niesamowity. Każda osoba, z którą rozmawiałem, była pod wrażeniem fantastycznej atmosfery panującej w MOC” — relacjonuje Dreischärf. „Mieliśmy nadzieję, że uda nam się powtórzyć wspaniały sukces ostatniego High Endu, ale nie spodziewaliśmy się nawet jednego lepszego”.

Podczas gdy wystawcy chwalili perfekcyjną organizację wydarzenia, ich imponujące światowe premiery oraz duża liczba nowości produktowych w ogromnym stopniu urzekły i zachwyciły publiczność. Dużym zainteresowaniem cieszył się również różnorodny program wydarzeń towarzyszących jubileuszowemu pokazowi High End Society, które wypełniły miejsca wydarzenia po brzegi.

„Zrównoważone połączenie spotkania branżowego i interaktywnej wystawy po raz kolejny zakończyło się pełnym sukcesem w 2023 roku. Decyzja o ponownym podziale High Endu na dwa dni dla zwiedzających i dwa dni dla ogółu społeczeństwa spełniła wszystkie wymagania. Największe targi specjalistyczne tego rodzaju jest najważniejszym rynkiem o największym międzynarodowym zaangażowaniu wystawców z całego świata. Tylko tutaj w Monachium spotykają się wszyscy liczący się gracze w branży w tym samym czasie” – stwierdza High End Society.

 

Harmonogram rozmów i spotkań w dniach B2B potwierdził, że decyzja o równym zainteresowaniu obu grup docelowych to ważne nowe podejście. I rzeczywiście, firmy biorące udział w wydarzeniu były bardzo dobrze przygotowane do swoich biznesowych spotkań w High Endzie. W rzeczywistości miejsca do dyskusji i sale spotkań nie są już rzadko spotykanym zjawiskiem na stoiskach. Zapotrzebowanie na kabiny B2B na miejscu wydarzenia napływało tak szybko, że organizator wydarzenia nie był w stanie ich wszystkich spełnić ze względu na ograniczoną ilość dostępnej przestrzeni.

A dzięki współpracy ze Stowarzyszeniem Audio & Loudspeaker Technologies International (ALTI), które zaprezentowało swój ALTI Pavilion w ramach targów dostawców IPS – International Parts + Supply, odbywających się równolegle z High Endem, spektrum tematów poruszanych w dedykowany harmonogram prezentacji był znacznie bardziej rozbudowany niż w poprzednich latach. Wszystkie nagrania z sesji można już oglądać na kanale YouTube High End Society.

 

„High End 2023 dał nam idealną platformę do wprowadzenia na rynek naszego najnowszego produktu i okazał się burzliwym sukcesem. Nie możemy się doczekać powrotu do Monachium w 2024 roku!” powiedział PMC, który miał pełną salę na prezentację swoich najnowszych głośników Prodigy.

Żaden inny program audio nie oferuje tyle do odkrycia, co High End. Dzięki praktycznie nieskończonej gamie eksponatów, wydarzenie to będzie prawdziwą ucztą zarówno dla oczu, jak i uszu entuzjastów muzyki, audiofilów i miłośników technologii. Wszyscy odwiedzający High End mogli zanurzyć się we wciągających pokazach dźwiękowych i zapoznać się z najnowocześniejszą technologią.

Kolejną sprawdzoną atrakcją dla odwiedzających High End 2023 był World Of Headphones, specjalny obszar w hali 1, gdzie producenci i dystrybutorzy prezentowali wszelkiego rodzaju różne modele słuchawek. Biorąc pod uwagę, że coraz więcej firm odkrywa ten rynek i decyduje się zaprezentować swoje produkty w World Of Headphones, tegoroczna specjalna powierzchnia wystawiennicza była dwukrotnie większa niż w momencie jej uruchomienia w 2022 roku. Jest to atrakcyjny dodatek do High Endu, który przyciągnął szczególnie młodych ludzi i zachęcił ich do spędzenia czasu na poznawaniu wystawianych modeli.

 

„Pokaz słuchawek jest jak magiczny magnes dla zwiedzających, przyciągający ludzi do wypróbowania produktów bezpośrednio, bez żadnych przerw” — mówi Stefan Dreischärf, zachwycony licznymi gośćmi na stoiskach podczas wszystkich czterech dni pokazu audio. Kolejną ważną inicjatywą są prezentowane pod szyldem Soundsclever systemy audio — nie tylko te poszczególnych wystawców, ale także po raz pierwszy w tym roku cztery systemy prezentowane przez różne magazyny hi-fi. Tą inicjatywą High End Society chce obalić mit, że doskonałe odtwarzanie muzyki jest dostępne tylko w luksusowym segmencie cenowym. W końcu firmy, które chcą dotrzeć do nowych grup docelowych i zachęcić je do odkrywania hobby premium, muszą przyjąć nowe podejście. Koniec końców wysokiej jakości muzyka musi być nie tylko zabawna, ale także przystępna cenowo. Komponenty Soundsclever zapewniają doskonałą reprodukcję muzyki z dźwiękiem najwyższej jakości, kosztując łącznie nie więcej niż 5000 euro.

Ambasador marki Al Di Meola
Tegoroczny ambasador marki High End, Al Di Meola, został powitany pełną salą na otwierającej konferencję prasową, a gdziekolwiek artysta się pojawił podczas pobytu w High Endzie, szybko gromadził się tłum podekscytowanych gości. Jego obecność podczas wywiadu eksperckiego „Meet the man” z Lotharem Brandtem również spotkała się z doskonałym przyjęciem, a 45-minutowa rozmowa dostarczyła słuchaczom ciekawego wglądu w życie muzyka, który był kiedyś najszybszym gitarzystą na świecie.

 

Sesja autografowa przyciągnęła długą kolejkę cierpliwych fanów czekających na autentyczny podpis Ala Di Meoli. Ci fani i wszyscy, którzy spotkali artystę podczas jego pobytu na imprezie, mogli doświadczyć jego przyjaznego i gościnnego charakteru, a także jego żywego zainteresowania wszystkim, co związane jest z dźwiękiem. Al Di Meola również wykorzystał okazję, aby cieszyć się wydarzeniem wszystkimi zmysłami, odkryć znakomitą reprodukcję dźwięku, którą wspiera jako ambasador największej na świecie wystawy audio i potwierdzić, dlaczego doskonale ucieleśnia tegoroczne motto: „ Kochająca muzyka”.

W ramach przygotowań do jego wizyty na największych targach audio, we współpracy z jego firmą fonograficzną Impex Records, zaplanowano już szereg specjalnych wydarzeń dla wystawców. Wraz z żoną Stephanie, która towarzyszyła mu na koncercie, Al Di Meola porównywał odtworzenia własnych nagrań na żywo na różnych ekskluzywnych systemach audio. Pod koniec imprezy wpadł nawet na Ricka Rubina, który odwiedzał High End z osobistych powodów. Światowej sławy producent muzyczny jest teraz jednym z 600 posiadaczy limitowanej wersji albumu „Saturday Night in San Francisco”, którą wyprodukowała Impex Records z okazji 40-lecia High Endu. Co więcej, jest on jednym z nielicznych posiadaczy egzemplarza podpisanego przez samego Ala Di Meolę.

High End show powraca w 2024 roku, od 9 do 12 maja w MOC Event Center w Monachium.

Fakty i liczby High End 2023:
550 Wystawców z 54 krajów
Ponad 1000 marek
30 000 m2 powierzchni wystawienniczej
22 137 odwiedzających w ciągu czterech dni:
10 748 gości branżowych z 90 krajów
10 860 Konsumentów z 71 krajów
529 przedstawicieli mediów z 43 krajów

Organizator:

High End Society Service GmbH
Telefon: +49 202 702022
E-mail: info@highendsociety.de

www.highendsociety.de

 



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Star Wars Jedi: Survivor kosztuje tylko 29,99 dolarów w Amazon i Best Buy

Na wypadek, gdybyś wahał się przed zakupem Gwiezdne Wojny Jedi: Ocalały po zwykłej cenie 69,99 USD lub nawet po niewielkiej...

Raport Cisco stwierdza, że ​​UK plc cofa się pod względem dojrzałości cybernetycznej

Wydaje się, że organizacje w Wielkiej Brytanii cofają się, jeśli chodzi o poziom dojrzałości w zakresie bezpieczeństwa cybernetycznego – zaledwie 2% organizacji osiąga...

Model AMD Radeon RX 7600 MBA można kupić w UE

Podstawowy poziom AMD Radeona RX7600 Procesor graficzny wprowadzony na rynek w maju ubiegłego roku —krytyczny odbiór był letni, a entuzjaści Team Red znaleźli...
Advertisment