1850 dolarów za miejsce w przypadku gier innych niż gry


Epickie gry wygrał swoją bitwę o bycie programistą iOS (choć kto wie ile więcej zakręty i zakręty Tam Może przed siebie droga) i teraz będzie miał nadzieję, że jest nowy Nierealny silnik opłata nie prowadzi do bitew z własnymi klientami deweloperskimi…

Zarówno Unity, jak i Epic oferują silniki gier, których celem jest znaczne uproszczenie pracy przy tworzeniu środowisk gier zarówno 2D, jak i 3D, dbając o szeroki zakres prac graficznych. Obejmuje to tworzenie realistycznych tekstur, cieni i odbić. Silniki te wykonują również wiele zadań związanych z animacjami, pozostawiając programistom więcej czasu na skupienie się na kreatywnych aspektach swojej pracy.

Poziom osiągalnego realizmu widać na powyższym obrazku, który został wyrenderowany przez Virtual Photography Kit dla Unreal Engine.

W zeszłym roku Unity wpadło w kłopoty kiedy ogłosił zmiany w swojej polityce cenowej, które według części deweloperów byłyby dla nich katastrofalne. Doprowadziło to do szybkiego przemyślenia decyzji i odejścia dyrektora generalnego z firmy.

Firma Epic chciała uczyć się na błędach swojej konkurencji, ogłaszając także nowy model cenowy za wykorzystanie silnika Unreal Engine.

Reklama

Najważniejsza wiadomość jest taka, że ​​dla twórców gier nic się nie zmienia. Będą nadal płacić 5% tantiem od gier korzystających z tego silnika, ale tylko od tytułów, których przychody w całym okresie użytkowania przekraczają 1 milion dolarów.

Jednakże silnik ten jest również używany przez animatorów i inne osoby do celów takich jak filmy i przejażdżki po parkach rozrywki i to właśnie ci użytkownicy będą teraz płacić opłatę za miejsce od przyszłego miesiąca. Krawędź raporty.

Fortnite deweloper Epic Games pobierze od twórców gier innych niż gry roczną subskrypcję w wysokości 1850 dolarów „za stanowisko” za korzystanie z silnika Unreal Engine w przeciwieństwie do modelu opartego na opłatach licencyjnych, którego używa w przypadku twórców gier.

Istnieje jednak wiele wyjątków i firma ma nadzieję, że uszczęśliwią one niezależne i mniejsze firmy.

Epic zwalnia firmy, które zarabiają mniej niż 1 milion dolarów rocznych przychodów brutto, a także studentów, nauczycieli i „hobbystów”. Firmy tworzące wtyczki do silnika Unreal Engine mogą nadal z niego korzystać bezpłatnie; w takich przypadkach firma Epic będzie nadal otrzymywać obniżki dzięki modelowi udziału w przychodach na rynku Unreal Engine.

Programiści mogą także w dalszym ciągu bezpłatnie korzystać ze starszych wersji silnika, gdyż opłata dotyczy wyłącznie Unreal Engine 5.4 i nowszych wersji.

zdjęcie zrobione przez Antona Palmqvista NA Usuń rozpryski

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Senat ponownie zatwierdza program szpiegowski FISA, ale nie przed jego wygaśnięciem o północy

Senat przyjął ustawę ponownie zatwierdzającą art. 720 ustawy o nadzorze wywiadu zagranicznego (FISA), kontrowersyjny program umożliwiający szpiegowanie zagranicznych „celów” bez nakazu ale długa,...

Przewodnik po Dniu Społeczności Pokémon Go Bellsprout

PokemonGo organizuje wydarzenie z okazji Dnia Społeczności Bellsprout 20 kwietnia od 14:00 do 17:00 czasu lokalnego. Zgodnie z oczekiwaniami w przypadku...

Co oznacza restrukturyzacja Google dla Pixela i Androida?

Kluczowe dania na wynos Wewnętrzne zmiany Google pod rządami Ricka Osterloha mają na celu usprawnienie działania Pixela i Androida oraz usprawnienie...
Advertisment